کپاس کی پیداوار میں 83 فیصد اضافہ ہوا۔

5

کراچی:

پاکستان میں کپاس کی پیداوار 2023-24 کے سیزن میں 83 فیصد کے اضافے سے مجموعی طور پر 6.79 ملین گانٹھوں تک پہنچ گئی، جس سے ملک کے زرمبادلہ کے ذخائر میں مدد ملی، جو کپاس کی درآمدات کی ضرورت کے باعث کافی دباؤ کا شکار ہیں۔ تاہم، کپاس کی پیداوار میں اضافے کے باوجود، اس کی مارکیٹ قیمت 7,000 روپے فی 40 کلوگرام تک گر گئی ہے، جو حکومت کی جانب سے اعلان کردہ 8,500 روپے فی 40 کلو گرام کی امدادی قیمت سے نمایاں طور پر کم ہے۔ قیمتوں کا یہ تفاوت کسانوں کو کپاس کی پیداوار میں مزید سرمایہ کاری کرنے کی حوصلہ شکنی کر رہا ہے کیونکہ حکومت نے ابھی تک مارکیٹ کی قیمتوں کو مستحکم کرنے کے لیے کپاس کی خریداری کا اپنا وعدہ پورا نہیں کیا ہے۔

گیس کی قیمتوں میں 193% تک کے حالیہ اضافے نے ٹیکسٹائل پروڈیوسروں اور برآمد کنندگان کو درپیش چیلنجوں میں اضافہ کر دیا ہے، جس سے ملک کو علاقائی ٹیکسٹائل برآمد کنندگان کے درمیان مسابقت کم ہو گئی ہے اور ٹیکسٹائل کی برآمدات کو خطرے میں ڈال دیا گیا ہے۔

پاکستان کاٹن جنرز فورم کے چیئرمین احسن الحق نے کہا کہ گزشتہ سال کی زیادہ بارشوں اور سیلاب کے برعکس جس سے کپاس کی پیداوار میں کمی آئی، یکم جولائی سے شروع ہونے والے موجودہ پیداواری سیزن میں سازگار موسمی حالات نے کپاس کے پھول کو صحت مند ہونے کا موقع دیا۔ 2023۔ اس کا اندازہ ہے کہ اس سیزن کی کل پیداوار 9 ملین سے 9.5 ملین گانٹھوں تک پہنچ سکتی ہے، جو گزشتہ سیزن میں پیدا ہونے والی 5 ملین گانٹھوں سے ایک نمایاں بہتری ہے۔ تاہم، یہ پیداواری سطح اب بھی سال کے لیے 11.5 ملین گانٹھوں کے حکومتی ہدف سے کم ہے۔

پڑھیں کپاس کی لیبارٹری کا سامان ناقص ہے۔

حق نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ وہ اسٹیٹ ٹریڈنگ کارپوریشن آف پاکستان کو فعال کرے اور فوری طور پر کسانوں اور جنرز سے کپاس خریدنا شروع کرے تاکہ مارکیٹ کی قیمت 8,500 روپے فی 40 کلو گرام پر مستحکم ہو سکے۔ انہوں نے بتایا کہ نگراں حکومت نے ابتدائی طور پر منڈی سے کپاس خریدنے کے ارادے کا اعلان کیا تھا، لیکن بعد میں خریداری کا عمل کابینہ کے تحت اقتصادی رابطہ کمیٹی (ای سی سی) کی منظوری سے منسلک کیا گیا، جو کہ ابھی تک عمل میں نہیں آیا۔ کپاس کی پیداوار میں اضافے سے ملک کی درآمدات میں تقریباً 1 بلین امریکی ڈالر کی بچت ہوگی۔

ایکسپریس ٹریبیون، 4 نومبر کو شائع ہوا۔ویں2023 سال۔

جیسا کہ فیس بک پر کاروبار، پیروی @TribuneBiz باخبر رہنے اور گفتگو میں شامل ہونے کے لیے ٹویٹر پر۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

بریکنگ نیوز
لڑکی نے زمین، سونا اور بی ایم ڈبلیو کا جہیز مانگ کر خودکشی کرلی ڈنمارک کی پارلیمنٹ نے قرآن پاک کی بے حرمتی پر پابندی کا قانون منظور کر لیا۔ اسرائیل کی حماس کے تعاقب میں مزید سینکڑوں فلسطینی مارے جا چکے ہیں۔ روس اور سعودی عرب تمام اوپیک + ممالک سے تیل کی کٹوتی میں شامل ہونے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ اقوام متحدہ نے پاکستان کو پناہ گزینوں اور دہشت گردی کے درمیان 'غیر مصدقہ' روابط سے خبردار کیا ہے۔ پاکستان کے لیے ایک قابل فخر لمحہ: فاطمہ دنگ یونیسکو نے افطار کو غیر محسوس ثقافتی ورثہ کے طور پر تسلیم کیا۔ اقوام متحدہ کے سربراہ غزہ کی صورتحال کی طرف توجہ مبذول کرانے کے لیے ایک نادر مضمون کی طرف رجوع کر رہ... چین نے دنیا کا پہلا چوتھی نسل کا جوہری ری ایکٹر لانچ کر دیا۔ وزیر اعظم مودی کی سکھ علیحدگی پسند لڑائی کی جڑیں سیکورٹی اور سیاست میں پیوست ہیں۔ SBP RAAST کے تحت P2M پیش کرتا ہے۔ اقوام متحدہ کے سربراہ غزہ کی صورتحال کی طرف توجہ مبذول کرانے کے لیے ایک نادر مضمون کی طرف رجوع کر رہ... گوگل کھوئی ہوئی ڈرائیو فائلوں کو بازیافت کرنے کا حل فراہم کرتا ہے۔ ایس ایس جی سی اپنی ایل پی جی کی ذیلی کمپنی کے لیے آئی پی او کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ لاس ویگاس کے ایک کیمپس میں فائرنگ کے واقعے میں مشتبہ سمیت 4 افراد ہلاک ہو گئے۔ اوور واچ 2 PS5 پر 'ناقابل پلے'، صارفین کا کہنا ہے۔ وزارت خزانہ نے توانائی کے شعبے کو سنبھالنے کی نئی تجویز کی مخالفت کی۔ پوتن اور سعودی عرب کے ولی عہد نے OPEC+ کے فریم ورک کے اندر تعاون پر تبادلہ خیال کیا۔ فیس بک اور میسنجر پر پیغامات کو مکمل طور پر خفیہ کرنا شروع کرنے کے لیے میٹا میٹا کچھ AI مصنوعات کے لیے واٹر مارک فیچر متعارف کرائے گا۔
×